דף הבית / מתקן בית נרות נשמה
מתקן בית נרות נשמה

מתקן בית נרות נשמה

מתקן לנר זיכרון

יש לא מעט דרכים לכבד את אותם יקירים שאבדו או אנשים שתרמו רבות לחיינו או לחייהם של קרובינו. מתקן לנר זיכרון הוא אחת מהן והוא דרך מיוחדת במינה, אותה אפשר לשלב בכל מקום שרוצים. באמצעות מתקן בית נרות נשמה אפשר להיזכר באותם אנשים חשובים ולעשות זאת בין אם במהלך ימי האבל, בתום שנת האבל כולה או בכל שנה, כחלק מהנצחה. את המתקנים הללו אפשר להניח בבית הכנסת, במוסד דתי אחר או אפילו בבית הפרטי. כיום, בניגוד לעבר, הם מביאים אתם סגנון עיצובי מושקע מאד וכוללים מגוון רחב של מוטיבים.

על המתקנים אפשר לחרוט את שמותיהם של אותם אנשים, שלכבודם מודלק הנר ולעשות זאת בשילוב עם משפטים חשובים בעלי משמעות לזוכרים. חלק מהמתקנים מוארים בנורות לד בטיחותיות וחסכוניות, המדגישות את המראה המסוגנן והמושקע שלהם ויש את אלה שמשלבים בין אותו מראה מסורתי לכזה שלוקח את המתקן כמה צעדים קדימה ומוסיף לו הרבה מאד סטייל. כך או כך, כדאי מאד לפנות אל העוסקים במלאכה, המתמחים הן בעיצוב והן בייצור מתקנים לנרות זיכרון.

מחפשים מתקן איכותי לנר זיכרון? שלוח היא הכתובת המתאימה. לפרטים אודותמתקני הנרות שלנו כמו גם מוצרים אחרים, לחצו כאן, ולקבלת מענה טלפוני לכל שאלה, התקשרו אלינו למספר 02-5383729. נשמח לעמוד לרשותכם.