דף הבית / שלטים מוארים לד
שלטים מוארים לד

שלטים מוארים לד

שלטי לדים – פרסום ומיתוג ברמה אחרת לכל מבנה ומטרה

לקוחות רבים שצריכים להתאים שלט לחזית העסק, הארגון או המבנה שברשותם עומדים בפני דילמה לא קלה. שלט חזית הניצב ממש בכניסה, הוא הדבר הראשון שהעין פוגשת ולכן רבים מוכנים להשקיע זמן וכסף בבחירה הנכונה. מכיוון שמדובר בפנים של העסק או המבנה שלכם ובנוסף מדובר בהשקעה לא מבוטלת, ההתלבטות היא ברורה ואף רצויה. כיום השלטים המוארים הם הפופולאריים ביותר, שכן הם משדרים יוקרה ומושכים את העין. בנוסף הטכנולוגיה שקיימת כיום מאפשרת ליצור ולהזמין שלטים מוארים בלד, אפשרות הנחשבת ליפה ולמרשימה ביותר. שלט לד ידוע בשל צריכת החשמל הנמוכה שלו ומגוון האפשרויות להאיר באמצעותו שלטים הינו רב ביותר.


כדי שהשלט יתאים למבנה חשוב לבחור את הגודל הנכון ואת חומר הגלם הראוי. דבר זה נכון עוד יותר כאשר מדובר בשלט שצריך לעמוד בתנאי חוץ קשים של גשם, רוח ושמש. כאשר מדובר בשלט לבית עסק חשוב שהשלט יתאים בדיוק לצבעים של החברה ולשפה העיצובית שלו ולמיתוג הנבחר. כדי לקבל אפקט פרסומי מרהיב ורב ככל הניתן מומלץ להתקין את השלט במקום מרכזי ביותר בחזית הבניין. אם מדובר בבניין הניצב במקום שבו כמה חזיתות מרכזיות, מומלץ לשקול הצבה של כמה שלטים בו זמנית. דבר זה יגדיל את האפקט פי כמה ויאפשר לראות ולזהות את המבנה מכל מקום וממרחק רב.

היכן להשיג שילוט לד איכותי?

שלט לדים הוא בדרך כלל אינו זול יחסית. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר בפנים של בית העסק ומכיוון שמדובר בהשקעה לטווח ארוך, זוהי האפשרות הכדאית ביותר. על מנת לחסוך הוצאות מיותרות ועוגמת נפש חשוב לבחור בעסק מומחה בייצור שילוט לד מקצועי ואיכותי. בית עסק מקצועי עם ניסיון ומוניטין של שנים בתחום ידע לייעץ לכם לבחור את הגודל הנכון, את חומר הגלם המתאים ביותר, וכמובן לייצר שלט בדיוק לפי המפרט שהוזמן.

אם אתם מחפשים שלט לד מחיר אטרקטיבי, חברת שילוח היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה פועלת באזור ירושלים והסביבה מאז 1969 והספיקה לצבור אלפי לקוחות מרוצים. בחברת שילוח מתמחים בייצור שלטי אותיות ושלטים מוארים ייחודיים עשויים מגוון חומרי גלם, במבחר עיצובים ופונטים בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מומחי החברה על מנת לקבל ייעוץ מקצועי בבחירת השלט הנכון לארגון שלכם. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים והשירותים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 02-5383729