דף הבית / שלטי מתכת לבית

שלטי מתכת לבית

מחפשים לרענן קצת את העיצוב בבית? רוצים להכניס משהו חדש, מיוחד ושונה? בעיצוב שבדרך כלל נשלט על ידי עץ, זה יהיה רעיון לא רע לשלב כמה שלטי מתכת מסוגננים שיעבירו איתם גם מסר מילולי וגם מסר עיצובי שעושים טוב על הלב. שלטי מתכת לבית ניתנים לשילוב במגוון מיקומים ותצורות וניתנים לייצור מסוגים שונים של מתכות כדוגמת אלומיניום, פח מגולוון ואפילו ברזל יצוק. שלט Kitchen למטבח, שלט ברוכים הבאים לחדר האורחים ואפילו שלטי שמות של בני המשפחה, כל אחד לחדרו הוא – כל אלה הן דוגמיות בלבד מתוך שלל הרעיונות שתוכלו להוציא אל הפועל באמצעות שלטים חרוטים ממתכת.


כיצד מייצרים שלטי מתכת ובאילו עיצובים הם מגיעים?

שלטים חרוטים ממתכת ניתנים לייצור במגוון דרכים, החל מייצור ידני יקר שאורך שעות ארוכות ודורש מיומנויות גבוהות וכלה בייצור באמצעות לייזר שמאפשר ייצור של שלט שלם בתוך מספר שניות. אתם רק צריכים להחליט מה אתם רוצים שיופיע על השלט, ולעניין זה אתם יכולים לבחור כל דבר. אתם יכולים להכניס טקסט שלם, מילה או שתיים, דמות ציורית, דוגמא גרפית וכל דבר שתרצו לשלב בשלט שלכם. הסיפור שלכם מוזן לתוך מחשב ובתוך שניות מועבר למכונת לייזר שחותכת את השלט מתוך לוח מתכת גולמי ומייד חורטת על גביו את הסיפור שלכם בדיוק כפי שביקשתם.

לבסוף, מוענק לשלט האופי העיצובי שבו אתם מעוניינים, החל מצביעה בגוונים עדינים ופסטליים שמתאימים לסגנון העיצוב המודרני וכלה בצביעה בגווני שחור ואדמה שמתאימים יותר לסגנון העיצוב הכפרי. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, לא במידה, לא בכמות הטקסט, לא במרקם ולא בגוונים שאתם יכולים לשלב, מה שהופך את ההחלטה שלכם לגבי השלט למשימה המרכזית של התהליך. כמו כן, שלטי מתכת לבית ניתנים לשילוב עם חומרי גלם נוספים, למשל עיגון השלט לבסיס עץ מלא ומעוצב, חיפוי השלט עם מעטפת זכוכית ואפשרויות נוספות שתוכלו לבחון במקום. שלטי מתכת אינם מיוצרים בצורה המונית, הייצור שלהם דורש מיומנות רבה ומיכון מתקדם ולכן חשוב לבחור היטב היכן אתם מזמינים אותם.

חברת שלוח, שהוקמה כבר בשנת 1969 וייצרה שלל מוצרי מתכת מעוצבים בעבודת יד, מציעה כיום מגוון עצום של מוצרי מתכת מעוצבים, חרוטים ומגולפים באמצעות ציוד לייזר ו-CNC המתקדם ביותר בעולם. ספרו לנו אילו שלטי מתכת הייתם רוצים לשלב בעיצוב הביתי שלכם, ואנחנו נכין אותם עבורכם בדיוק כפי שאתם מדמיינים אותם. לפרטים נוספים והזמנות התקשרו עוד היום לטלפון 02-5383729.